Не секрет, що з кожним днем продажі різних товарів через інтернет стрімко зростають, причому по всьому світу. Це вигідно для всіх, тому що покупці перед покупкою чогось можуть ознайомитися з відгуками про товар, подивитися його огляди та зробити багато інших речей, в тому числі вибрати магазин з мінімальною ціною. Магазини, в свою чергу, економлять гроші на роздрібних точках і співробітниках. Як стало відомо сьогодні, Google оголосила про прийдешній запуск «вбивці» AliExpress нового покоління.
Видання CNBC пише, компанія американська корпорація Google уклала з відомим майданчиком JD.com угоду. Остання, до слова, є одним з найбільших в Китаї рітейлерів, який продає міліони товарів з різних категорій кожен день. За даними джерела, в рамках домовленості, «пошуковий гігант» перерахував своєму партнерові суму з декількох десятків мільярдів доларів, тим самим ставши його основним IT-партнером.
У цього є причина, тому як Google збирається запустити власну торгову площадку AliExpress, яка буде представляти із себе онлайн-магазин нового покоління. Він буде продавати товари в Південно-Східній Азії, США, Європі, а також багатьох інших регіонах світу. В обмін на грошові інвестиції, які потрібні JD.com для подальшого розвитку, «пошуковий гігант» став власником більш ніж 27 млн акцій цього майданчика.
За рахунок використання технологій Google магазин JD.com зможе значно поліпшити свою логістику і канали поставок, що позитивно позначиться на асортименті, швидкості доставки і, як наслідок, прибутку. Обидві компанії мають намір використовувати новітні технології для того, щоб створити і запустити «вбивцю» AliExpress, а в перспективі і магазину Amazon. Клієнтам обіцяють персональний підхід, в тому числі по частині доставки, а також безперебійне покупки будь-яких товарів без обмежень і за мінімальними цінами.