Google оголосила про запуск «вбивці» AliExpress нового покоління

    33
    Підпишись на нашу сторінку у ФБ

    Не секрет, що з кожним днем ​​продажі різних товарів через інтернет стрімко зростають, причому по всьому світу. Це вигідно для всіх, тому що покупці перед покупкою чогось можуть ознайомитися з відгуками про товар, подивитися його огляди та зробити багато інших речей, в тому числі вибрати магазин з мінімальною ціною. Магазини, в свою чергу, економлять гроші на роздрібних точках і співробітниках. Як стало відомо сьогодні, Google оголосила про прийдешній запуск «вбивці» AliExpress нового покоління.

    Видання CNBC пише, компанія американська корпорація Google уклала з відомим майданчиком JD.com угоду. Остання, до слова, є одним з найбільших в Китаї рітейлерів, який продає міліони товарів з різних категорій кожен день. За даними джерела, в рамках домовленості, «пошуковий гігант» перерахував своєму партнерові суму з декількох десятків мільярдів доларів, тим самим ставши його основним IT-партнером.

    У цього є причина, тому як Google збирається запустити власну торгову площадку AliExpress, яка буде представляти із себе онлайн-магазин нового покоління. Він буде продавати товари в Південно-Східній Азії, США, Європі, а також багатьох інших регіонах світу. В обмін на грошові інвестиції, які потрібні JD.com для подальшого розвитку, «пошуковий гігант» став власником більш ніж 27 млн ​​акцій цього майданчика.

    За рахунок використання технологій Google магазин JD.com зможе значно поліпшити свою логістику і канали поставок, що позитивно позначиться на асортименті, швидкості доставки і, як наслідок, прибутку. Обидві компанії мають намір використовувати новітні технології для того, щоб створити і запустити «вбивцю» AliExpress, а в перспективі і магазину Amazon. Клієнтам обіцяють персональний підхід, в тому числі по частині доставки, а також безперебійне покупки будь-яких товарів без обмежень і за мінімальними цінами.

    Поділись

    • новини партнерів

    • не пропусти

    • магазин