Зараз розробники ігор не можуть контролювати амплітуду вібрації підключаються ґеймпадів — їм доступна тільки опція «Вкл./Викл.
Авторитетне закордонне видання XDA-Developers виявило в AOSP нові замітки, які свідчать про те, що Google працює над впровадженням в Android 12 підтримки просунутої тактильної віддачі (вібрації) для підключених до системи ґеймпадів.
На даний момент Android налаштовує тактильну віддачу до системи контролерів, що підключаються, вкрай посередньо: грубо кажучи, розробники можуть або включити вібрацію, або вимкнути її — у них немає можливості налаштувати амплітуду, щоб вона варіювалася залежно від сцени в грі і дій ґеймера. Як зазначається XDA-Developers, зараз тактильну віддачу в підключених до Android контролерах комфортніше взагалі не використовувати, ніж використовувати її при поточній реалізації.
Найімовірніше, Google вирішила поліпшити цей аспект у зв’язку з ростом популярності ігрових стрімінгових сервісів, які дозволяють транслювати ігри на смартфони через інтернет. До того ж, сама «корпорація добра» розвиває один з таких сервісів – Google Stadia.
У XDA-Developers вважають, що не всі вже випущені контролери будуть підтримувати просунуте регулювання тактильної віддачі, оскільки для цього у них повинен бути відповідний Linux-драйвер. До того ж, поки що немає гарантій, що Google реалізує відповідні зміни в системі саме до випуску Android 12, але такий розклад найбільш імовірний.